ביומימיקרי

משמעות המונח ביומימיקרי היא חיקוי החיים (Biomimicry: Bio=life; mimesis=imitate). ביומימיקרי היא דיסיפלינה רב-תחומית המקדמת חיקוי ולמידה מהטבע לפתרון בעיות בדרכים מקיימות.

חדש(נ)ות מהטבע ספטמבר 2018

קוראים יקרים שלום,

באווירת החמסינים של סוף הקיץ, נספר על בד בעל יכולות צינון שפותח בהשראת העש המדגסקרי, על אנטיביוטיקה בהשראת נמלים, ועל רחפן המנווט כעטלף בחשיכה באמצעות אקולוקציה.

בשנים האחרונות נחשפים יותר ויותר תלמידים לביומימיקרי, לומדים להתבונן, לחקור ולחשוב בצורה חדשנית. בתי ספר המעוניינים ללמד בשנת הלימודים הבאה את תחום הביומימיקרי מוזמנים לפנות ל-
.info@biomimicry.org.il

 אנו, שמחים לפרסם 'קול קורא' למלגות לסטודנטים העוסקים בתחומי מחקר ביומימטיים הקשורים ליישומים הבאים: חומרים, רובוטיקה, תנועה, רפואה, עיצוב וארכיטקטורה. לפרטים נוספים לגבי הקריטריונים לחצו על הקישור. 

ארגון הביומימיקרי שותף לכנס בינלאומי נוסף ותומך בו. הכנס יתקיים בישראל בנובמבר 2018. הכנס הבינלאומי השלישי, שנושאו דבקים ביולוגיים וביוממטיים, הוא אירוע משותף של הטכניון ושל רשתCOST  האירופית, המאגדת מומחים להדבקה. הכינוס יתקיים באכסניית הנוער בחיפה בין התאריכים 22-20/11/2018 ויהווה מקום למפגש ולמתן אפשרויות לשיתופי פעולה בין מדענים, רופאים, מהנדסים ונציגים מהתעשייה, העוסקים במגוון נושאים בחזית מדע הביו-הדבקה. בין הנושאים שיעלו בכנס ניתן למנות תכנון, חקר ויישומים של דבקים ביו-מימטיים.  אפיון מבני וכימי של דבקים ביולוגיים טבעיים, דבקים ליישומים רפואיים, מניעה של ביו-אדהזיה, יישומים תעשייתיים של ביו-דבקים ועוד.  קישור לאתר הכנס.

 אנו פונים אליכם שוב בבקשת תמיכה. כידוע, ארגון הביומימיקרי הוא עמותה רשומה. על מנת שנוכל להמשיך ולהעשיר את קוראינו גם בעתיד אנו מבקשים את תמיכתכם.
לתרומה לעמותה לחץ כאן.
 
 
בברכת שנה טובה וחתימה טובה,

צוות ארגון הביומימיקרי הישראלי